Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll

För en tid sedan skickade vi ut en enkät till dig och dina grannar där drygt hälften av er valde att tycka till om ombyggnationen. Vi är otroligt tacksamma för de svar som kom in, de hjälper oss i vårt framtida arbete!

Höga poäng!

Många frågor fick höga poäng och vi är så glada över att många är nöjda med ombyggnationen och sin nyrenoverade lägenhet.

Några delar som fått höga betyg är bland annat kontakten med oss från Mimer och våra entreprenörer, de inrednings- och materialval ni kunde göra, resultatet av arbetet och en stor del av det informationsmaterial vi skickat ut gällande ombyggnationen.

Vad kan vi göra bättre?

Det vi ska se över inför kommande evakueringar är det tillfälliga boendet. Här har vi fått lägre betyg på skicket och städningen.

Serviceanmälan

Om du upptäcker fel i din lägenhet anmäler du det åter igen till vår serviceanmälan via Mina sidor eller 021-39 70 00 så ska vi hjälpa dig.

Vi vill rikta ett stort tack för ditt tålamod under renoveringen av din lägenhet.

Välkommen hem!