Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll

Ändrade öppettider 1 maj

1 maj är Mimers kundcenter stängt kl 13–15. Vid akuta ärenden kontaktar du jouren.

Ändrade öppettider:
1 maj: stängt

Du kan fortfarande göra en serviceanmälan via Mina sidor. Behöver du kontakta oss, och det inte är akut, kan du göra det via formuläret nere till höger på hemsidan, så återkommer vi senare.

Kontakta fastighetsjouren vid akuta ärenden

Vid akuta ärenden ringer när Mimer är stängt ringer du fastighetsjouren på 021-39 70 00.

Vad är ett akut ärende?

Kontakta till exempel Fastighetsjouren om:

  • det rinner mycket vatten från från ett rör som gått sönder
  • det är stopp i avloppet, vattnet stiger och det finns risk för vattenskada
  • en elledning har gått sönder lägenheten eller trappuppgången är helt strömlös och det finns risk att någon skadas
  • en glasruta är krossad och det finns risk att någon skadas eller att det blir inbrott
  • du har låst dig ute eller tappat bort nycklarna och behöver en låsöppning

Område:

Alla områden;