Hoppa till huvudmenyn Hoppa till innehåll

Välkommen att kontakta oss på Mimers Kundcenter.

Kundcenter

Våra öppettider är måndag–torsdag kl 10–17 och fredag kl 10–15.
Helgdagar och vissa klämdagar har vi stängt.

Avvikande öppettider

Telefon: 021-39 70 00

Chatt: Chatta med oss måndag–torsdag kl 10–17 och fredag kl 10–15. Klicka på den lila ikonen med pratbubblor nere till höger på sidan för att komma till chatten.

E-post: Klicka på den lila ikonen med pratbubblor nere till höger för att kontakta oss via mejl. Där hittar du också svar på de vanligaste frågorna.

Besök

Du hittar vårt kundcenter på Gasverksgatan 7 i Västerås.

För följande ärenden kan du boka ett besök (klicka på länken för att komma till bokningen):

För nycklar, droppar och övriga frågor kan du även besöka oss när vi har öppet, utan att ha bokat ett besök.

Om du behöver en extra- eller ersättningsnyckel behöver du först beställa det av oss genom att ringa eller mejla, leveranstiden är 1-2 veckor.

Nyckelutlämning i samband med att ditt kontrakt börjar gälla sker från kl. 12.00 samma dag som kontraktet börjar gälla. Om det är en helg hämtar du nyckeln första vardagen efter.

Behöver du göra en serviceanmälan?

På Mina sidor kan du göra serviceanmälan dygnet runt. Under arbetstid kan du också ringa direkt till vårt kundcenter på  021-39 70 00.

Allvarliga störningar nattetid

Vid allvarliga störningar på natten, kontakta Störningsjouren på 021-39 70 00. Annars gör du en vanlig serviceanmälan.

Störningsjouren

Begära ut handlingar

Vill du begära ut handlingar skickar du ett mejl till post@mimer.nu.

Kontakt för företag och föreningar

Har ni som företag eller förening frågor eller funderingar som rör vår verksamhet kan ni kontakta oss på post@mimer.nu.

Vårt kontor

Du hittar oss på Gasverksgatan 7.