Ändrade öppettider torsdag 18/11

Torsdag 18 november har Kundcenter och Serviceanmälan öppet 11–17 på grund av en systemuppdatering. Vid akuta ärenden kontaktar du jouren.

Problem att logga in och besöka Mina sidor

Vi genomför systemuppdateringen kl 7.45–11. Det gör att det kan vara problem besöka Mina sidor och Sök ledigt under den tiden.

Kontakta fastighetsjouren vid akuta ärenden

Vid akuta ärenden ringer när Mimer är stängt ringer du fastighetsjouren på 021-39 70 00.

Vad är ett akut ärende?

Kontakta till exempel Fastighetsjouren om:

  • det rinner mycket vatten från från ett rör som gått sönder
  • det är stopp i avloppet, vattnet stiger och det finns risk för vattenskada
  • en elledning har gått sönder lägenheten eller trappuppgången är helt strömlös och det finns risk att någon skadas
  • en glasruta är krossad och det finns risk att någon skadas eller att det blir inbrott
  • du har låst dig ute eller tappat bort nycklarna och behöver en låsöppning