Ett nummer in: 021-39 70 00

Vi vill göra det enklare för dig att komma i kontakt med oss. Från och med 26 oktober ringer du alltid 021-39 70 00, oavsett tid på dygnet. Därefter väljer du med hjälp av knappval vilken tjänst du vill komma i kontakt med.

Mimers kundcenter når du fortsatt som vanligt på telefonnummer 021-39 70 00. Vi har öppet måndag–torsdag 10–17 och fredag 10–15. En serviceanmälan kan du göra dygnet runt på Mina sidor. Har du andra frågor kan du alltid mejla oss på kundcenter@mimer.nu.

Utanför öppettiderna

Utanför våra öppettider kan du ringa oss för att anmäla akuta fel i din lägenhet, anmäla en felparkerad bil eller anmäla en allvarlig störning. Tidigare har du fått ringa olika telefonnummer till fastighetsjour, störningsjour och parkeringsbevakning, men nu har vi samlat alla våra tjänster under samma nummer, dygnet runt.