Tydligare kommunikation för att nå alla

Människor uppfattar och tar till sig information på olika sätt. För att bli tydligare i vår kommunikation behöver vi lära oss mer om hur våra hyresgäster vill, och behöver, få information från oss på Mimer.

För att ta reda på det kommer vi, med hjälp av KAPI (en mångkulturell kommunikationsbyrå), ringa på hos hyresgäster som bor på Skallberget, Bäckby och Vallby för att ställa några frågor om Mimer.

Undersökningen pågår från 5 till 15 december. Resultatet kommer användas i arbetet med att bli tydligare i vår kommunikation.

Vi ringer på hos våra hyresgäster

Vi planerar att genomföra intervjuerna vecka 49 och 50 på Bäckby, Vallby och Skallberget

Vecka 49
Onsdag 5/12: kl 13:00-19:00, Bäckby
Torsdag 6/12: kl 13:00-19:00, Vallby
Fredag 7/12: kl 12:00-18:00, Skallberget
Lördag 8/12: kl 11:00-16:00, Samtliga adresser

Vecka 50
Onsdag 12/12: kl 13:00-19:00, Bäckby
Torsdag 13/12: kl 13:00-19:00, Vallby
Fredag 14/12: kl 12:00-18:00, Skallberget
Lördag 15/12: kl 11:00-16:00, Samtliga adresser

Synpunkterna är viktiga för oss och vi är tacksamma om du har tid att svara på frågorna. Det tar cirka 5-10 minuter.