Serviceanmälan – så här gör du
Du gör en serviceanmälan för att anmäla fel eller ställa frågor om ditt boende och din gård. Om du har ett akut ärende gällande din lägenhet en kväll eller på helgen, ring Fastighetsjouren.
Du gör en serviceanmälan för att anmäla fel eller ställa frågor om ditt boende och din gård. Om du har ett akut ärende gällande din lägenhet en kväll eller på helgen, ring Fastighetsjouren.
Om du upptäcker akuta fel när Mimer har stängt kontaktar du Fastighetsjouren på 021-39 70 00. De hjälper dig om ärendet inte kan vänta, och rapporterar till oss nästa dag.
Kontakta Fastighetsjouren på 021-39 70 00 om:
Om ärendet inte är akut gör du istället en serviceanmälan genom att anmäla felet på Mina sidor direkt eller ringa 021–39 70 00 nästa dag.
Är du osäker på om ärendet verkligen är akut? Ring fastighetsjouren, så hjälper de dig.
Vi fortsätter att göra allt vi kan för att minska smittspridningen av Covid-19. Vi följer myndigheternas rekommendationer och vi har tydliga rutiner för våra besök hemma hos dig.
I och med de lokala restriktionerna som nu gäller i Västmanland vidtar vi försiktighetsåtgärder vid arbeten i din lägenhet.
Du som hyresgäst bör fundera över om ditt ärende måste åtgärdas just nu eller om det kan vänta. Vi minskar risken för smittspridning om vi undviker besök som inte är nödvändiga just nu.
Det här är för både din och vår säkerhet.
Under rådande omständigheter kan din serviceanmälan ta längre tid att utföra än vanligt. Tack för fortsatt förståelse och samarbete för att minska smittan.